penktadienis, rugpjūčio 28, 2009

Maišai, maišeliai, maišiukai...


Gana man Jus čia mokyti. Reikia ir pačiai pasirodyti, ką veikinėju. Nieko rimto iki šiol neužsiimu, ir pati nežinau kodėl. Po bazilikos nekyla man rankos, ką nors didesnio siuvinėt.

Taigi, pristatau savo smulkmenėles - maišiukus. Pastaruoju metu tarp siuvinėtojų, su kuriomis aš bendrauju, paplito "tašių" manija. Žinoma, mano terbelėms nėr ko lygintis su meistriškai pasiūtomis siuvinėtomis rankinėmis. Na, bet pirmas blynas yra pirmas blynas. Jis tiesiog negali pavykti ideliai :)

Vasaros prisiminimas (Ink Circles samplerio fragmentai), 2009 vasara
Audinys - lietuviškas linas, siūlai - Madeira, viena spalva (Nr. 0401)

Mažytis maišelis interjero dekorui. Siuvinėtas motyvas gal ir nevasariškas, bet jame slepiasi vasaros kvapai - kvepiančios žolelės. Jei bus liūdna niūrų rudens vakarą, šis kvapų maišėlis primins margaspalvę vasarą...



Pirkinių maišelis (Rico), 2009 vasara
Audinys - siuvinėjau ant 14 Aidos, maišelis pasiūtas iš lietuviško lino, siūlai - DMC, 5 spalvos

Šių metų mados šauksmas - daugkartiniai ekologiški pirkinių maišai. Nutariau nepirkti, o pasisiūti vieną tokį pati - lino turėjau, siuvinėti moku. Tik va, nesu labai didelė siuvėja, todėl ir klaidelių pridariau, ir pats maišelis per didelis gavosi. Bet gavosi kas gavosi, ir aš juo džiaugiuosi :)

1 komentaras:

  1. kaip šaunu, kad siuvate savo maišelius, mes ne tokie nagingi, pirkome iš urbanearthlovers.com daugkartinio naudojimo, labai patogu vaisius ar riešutus perkant

    AtsakytiPanaikinti